onsdag 26 september 2012

Gott å blandat!

Nu är det torsdag och tidig morgon, ungarna vaknar gärna senast kl sex.... förstår inte dem som får sina barn att sova länge...hur gör de? Kartongpalatset börjar på att utplånas men det är fantastiskt drygt......utan ett varmförråd är det lite besvärligt att få undan allt som vi inte vill packa upp. Vi ska ju bara bo här tillfälligt liksom.... Fick iallafall upp ett par gardiner igår å jag hoppas hittar de andra snart för då blir det liiite mer ombonat. Köpte två par skor på rea för någon dag sedan, det behövdes för mina gamla var rätt trasiga....hundskorna slitna fortare än andra skor. Vi åkte in till Boden en dag och åt lunch på Norrigården, de har supergod mat och fantastiskt omgivning å det är riktigt fin interiör oxå. Det stället har jag saknat under våra år i Skåne. Å jag har saknat häststeken till pålägg, det köper man i charken här å det är så gott! Var på föräldramöte häromkvällen, ungarna börjar på måndag men vi blev inbjudna ändå :-). Där planerades skidåkning å det var inte direkt något som togs upp på föräldramötena i Skåne :-). Måste köpa skidor å börja hårdträna ungarna haha! Nu ska jag fixa frukost å sen fixa vidare i lägenheten!








1 kommentar:

  1. Jaja, kommer ihåg hur du tvingade ner Lucas för en liten snöbacke... Stackaren var ju skiträdd!

    SvaraRadera