torsdag 20 december 2012

På väg hem

Ja nu sitter jag på bussen hem från jobb. På väg till busshållplatsen går jag genom stadsparken å där e så juligt och vackert med alla ljusen. Köpte faktiskt ett busskort med 40 resor idag. Ibland stämmer mitt schema så det blir smidigt att ta buss istället för bil å det e så skönt att slippa köra! Kan ju blogga istället. Å mycket billigare är det oxå. 1100 spänn för 40 resor. Får kanske 20 resor med bilen för samma kostnad. Antes syrra kommer till oss idag å ska stanna på middag å sova över så det blir nog lite vin å sällskapsspel ikväll. Alina har varit sjuk hela veckan men idag fick hon gå på dagis igen. Lite snuva å hosta men ingen feber men hon har varit väldigt trött. Jag känner oxå av förkylningen lite men inte så allvarligt. Nu är det bara tre dagar kvar till jul! Jag är ledig julafton men sen är det jobb jobb! Snart framme så då ska jag förbi Ica å fixa morötter till älgsteken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar