fredag 1 februari 2013

Längesen sist...

Ja nu var det ett tag sedan jag bloggade men det har varit fullt upp å jag har prioriterat annat helt enkelt. Just nu är jag på bussen till Luleå för att gå på afterwork med tjejerna, ska bli kul! Särskilt som jag de senaste dagarna varit inne rätt mycket eftersom Alina fick kräksjuka i tisdags....den var inte lika hemsk som förra året som slutade med dropp på Malmö sjukhus men nog jobbig ändå. Å dagarna efteråt tål hon ingenting å kräks utav det..... Men nu är hon på benen igen så idag tog vi en promenad till VÅRT HUS!! Japp vi har köpt hus. På Sävastön. Ligger helt perfekt med fritt läge bakåt, älven 500 meter bort, bara att dra ut med skotern! Glömde ta med en bild så jag gör ett till inlägg efter detta. Anyho så grävde jag ner Lucas i diket på vägen dit. Å det var kanonväder ute, fem minus å vindstilla. I onsdags var jag, moster Britt å Michaela på Kulturens hus och såg First aid kit. De är ruggigt begåvade! Vilka sångröster! Köpte cd:n efteråt. Förutom detta så jobbar jag som vanligt, dagarna bara susar fram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar