fredag 19 oktober 2012

Lite vinter

Vi fick lite vinter för ett tag....det kom lite snö och allt blev så vackert! Men det stannade bara ett dygn sen kom regnet tyvärr. Jag och Cookie hann med en skogspromenad iallafall! Underbart! Igår tog vi en sväng till lekan och klättrade och gungade och Lucas gjorde en sandhare. På eftermiddagen åkte jag till jobbet och där hade vi fått post! En kund som drabbats av dåligt samvete då han snott ett sexpack öl för någon helg sedan å nu skickade han ett fint brev med en hundralapp i :-). Rätt kul att det faktiskt finns såna människor, han hade lika gärna kunnat strunta i det. Just nu sitter jag i soffan med två söta barn i knät. De är söta eftersom jag fått sova till sju!! Annars väcker de oss alltid klockan fem.....varje morgon....men Alina har varit lite orolig inatt så Ante har suttit vid hennes säng när jag sovit ♥ så nu ligger han och tar igen sig. Jag ska ägna helgen åt arbete å hjälp vad rik jag ska bli sen eftersom jag jobbar alla helger i oktober. Nästa vecka är fri än så länge å på lördag kommer Emma!!! Kul!! Nu ska vi ha frukost!








1 kommentar:

  1. Jag vill åsså hå snö... Igår mötte jag två killar i shorts och tshirt med en fotboll under armen, snacka om att det var milt i luften!
    Hoppas du har det bra, men jag saknar dig fortfarande och det suger. Sköt om dig! Kramen

    SvaraRadera