torsdag 11 oktober 2012

Trött!!!

Ja så här ser mina morgnar ut nu för tiden....bilkö in till jobbet i Luleå centrum. Å jobbar det gör jag! Är nu inne på nionde dagen i rad men imorgon är jag ledig å det behövs för jag är så trött! Upp kl fem varje morgon åsså styra upp två små barn å en hund innan kl sju..... men det är kul att jobba! Är ju tillbaks på mitt gamla jobb med de flesta av mina gamla kollegor, å vi var då jag slutade för sju år sedan, ett kanonbra gäng som trivdes ihop å det gör vi än! Så om ni undrar varför det blir glest mellan inläggen så jobbar jag och orkar inte prioritera bloggen mellan allt annat som ska göras. Men när jag har tid och lust så kommer det nya inlägg. Nu sitter ungarna i badet å när de har somnat ska Cookie ut å sen ska jag ligga i säng å se på tv. God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar