måndag 5 november 2012

Åren går.....

Ja minsann åren går.....i fredags fyllde jag år igen.....fattar inte att det kan vara möjligt att jag är 36 år!!! Hur gick det till? Jag känner mig ungefär som 25 kanske. Tänk om man såg ut så oxå! :-). Å iom att vi nu bor i Norrbotten igen så gick det ju alldeles utmärkt att få besök av moster å man plus Antes syster. Fika fika! Smörgåstårta, kakor, cheesecake, kladdkaka å annat gott. Fick frysen full av älgkött, underställ i ull, vin, biljetter till First Aid Kit å en ljusbricka. Tack tack! På fredag åkte Emma å jag iväg på Nordpoolen å badade lite å lyxade till det i relaxen oxå ;-). Nu har hon åkt hem till mamma igen men hoppas hon kommer upp till jul igen å att vi då kan bjuda på annat än skåneväder...... Snö ska det vara! Imorgon ska jag vara på jobbet halv sju så nu är det sängen eftersom det är revelj kl 4 för att hinna duscha, rasta hunden å få iordning ungarna till kl sex då dagis öppnar. Förresten, kollade i almanackan å såg att jag jobbar nio helger i rad. Tre av dem innebär bara lördag eller söndag. De andra sex bådeoch. Hoppas jag blir rik!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar