onsdag 21 november 2012

Katchiiiing!!!!

Jajjemensan! Drog in 500 kr på presentkort på O'Learys  med min 2:a placering i kortansökningstävlingen på jobbet. Gött! Nu ska jag se till å vinna kommande tävling! Igår var jag å ungarna lediga å det blev lekan på förmiddagen medans det ännu var ljust ute.....kl 14 är det nästan helt mörkt å det märks att man är tröttare än vanligt. Nu har ungarna precis somnat.....Lucas somnar lätt på kvällarna men Alina......åååååh SOM hon håller på.....vill inte somna trots att hon e trött. Kanske rädd att missa nåt skoj om hon somnar? Cookie ligger bredvid mig i soffan med rumpan närmst å det är ju trevligt eftersom hon släpper väder.....mumma! Nu ska vi se om jag lyckas umgås med min sambo en stund innan ögonen dippar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar