tisdag 27 november 2012

Bloggeri bloggera.....

Här sitter jag i soffan å stör mig på folk som inte vet skillnaden på ditt och mitt!! Extraljusen som vi satte på bilen för två veckor sedan är stulna......surt!!! Förmodligen ingen idé att sätta nya innan vi hittat ett hus med tomt att ställa bilen på..... För övrigt har vi varit lediga idag, jag och barnen, så vi åkte iväg till Emma å Matte med fyra barn å där blev vi bjudna på lunch, fika, middag och efterrätt. Supernice! Å ungarna lekte å hade skoj. Vi körde inte hem förrän halv åtta ikväll. Cookie var med å fick bekanta sig med Emmas systers rullstol. Det gick såklart alldeles utmärkt eftersom rullstolen hade en förmåga att vara full i godis!? De ska tapetsera i vardagsrummet så soffan stod i köket men vi rymdes ändå! Fick förresten en fet lön för min arbetsinsats förra månaden :-). Nu e d dags för loppelådan å imorgon jobb! Natti!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar