torsdag 15 november 2012

Kväller

Så nu är det kväller å jag slappar i soffan efter att ha jobbat till 20.30. Det gick finfint å var som vanligt skoj eftersom jag jobbade med David, vi har jobbat ihop sen 2002 om man bortser från min lilla Skånetripp. Skoj att få hänga med gamla goa kollegor! Vi är fyra stycken som är kvar från den gamla goda tiden å det är så skoj! I dec ska vi ha firmafest alla stationerna i Luleå, å jag tror Piteå å Boden oxå skulle haka på, blir skoj! Jag köpte ju en fleecetröja till Lucas å den ser ni här på bild, varm å snygg. Jag å Cookie tar långa sköna promenader på morgnarna å det är helt perfekt för hon kan gå okopplad i princip hela tiden för här finns så mycket fina gångvägar å skogar överallt. Riktigt fina omgivningar för hundägare. Igår var min kompis Elle barnvakt så jag å Ante kunde åka iväg å se Johan Glans. Å han är ungefär som Zlatan, helt fenomenal!!! En mick är allt han behöver för att få hela Kulturhuset att skratta oavbrutet i 90 minuter :-). När han avslutat å tackat för sig gjorde ingen i publiken någon ansats till att resa sig å gå utan alla bara satt kvar å applåderade tills han kom ut å bjöd på extranummer. Sen fick han stående ovationer :-) grym kille! Nu ska jag hoppa i loppelådan!




1 kommentar: